Export

Export tevékenység

Missziónk

Sikeres nemzetközi kereskedelem

Elősegítjük a határok átlépését és a különböző piacok összekapcsolását. Célunk, hogy az általunk képviselt minőségi termékek és szolgáltatások révén hozzájáruljunk a magyar vállalkozások sikeres kilépéséhez és eredményes jelenlétéhez a horvát és boszniai piacokon, szilárd kapcsolatokat építve és hosszú távú üzleti együttműködéseket teremtve a régióban.

jason-goodman-wVh5grSMYaY-unsplash

Hogyan dolgozunk?

Így támogatjuk a külföldi piacra lépést

1.

Piac elemzés

  • Célcsoport azonosítás (potenciális vásárlók, piac ahol a termékeket értékesíteni lehet)

  • Verseny elemzés (kik a versenytársak – közvetlen/közvetett, termékajánlat, reklám)

  • Konkurencia árainak elemzése (azonos vagy hasonló termékek árának kutatása)

  • Pozíciók a piacon (a versenytársak elhelyezkedése, valamint annak elemzése, hogy a vállalat hová juthat termékeivel)

  • Fogyasztói szokások elemzése (kutatás arra vonatkozóan, hogy a vásárló mennyit vásárol egy adott termékből, mikor történik a legtöbb vásárlás a termékből stb.)

2.

Vevő kutatás

Hogyan érjük el a termék vevőjét

  • Forgalmazási engedélyek feltérképezése, beszerzése (szükséges-e további papírmunka a horvát piacra történő áruimporthoz?)

    Fordítás és tolmácsolás horvát és magyar nyelvre

  • Termékpromóciós kutatás (legjobb marketing megoldás ajánlása)
  • Kapcsolatfelvétel a potenciális együttműködőkkel, disztribútorokkal
  • Az üzletek belépési díja (kereskedelmi hálózatok polc díjai, a termék forgalomba hozatalának eljárása, termékelhelyezés legjobb lehetőségeinek felkutatása a piacon)
  • Eladási árak meghatározása (a horvát piacra lépéshez milyen árak kell kialakítani, hogy a termék/szolgáltatás vonzó legyen és eladható)

3.

Ügyfélvezérelt értékesítési folyamat

  • Találkozók megszervezése Ügyfeleink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy megszervezzék az üzleti találkozókat a kiválasztott potenciális vásárlókkal vagy üzleti partnerekkel.
  • Vevő kiválasztása Ügyfeleink maguk választhatják ki azokat a vevőket vagy cégeket, akikkel szeretnének együttműködni, az alapos piacelemzés és stratégiai tervezés alapján.
  • Értékesítési folyamat megkezdése Az általunk biztosított támogatással és kapcsolatépítéssel kezdődhet az értékesítési folyamat az kiválasztott üzleti partnerekkel vagy vásárlókkal.
  • Ügyfélfókuszú üzleti kapcsolatok Ügyfeleink irányítják és alakítják az üzleti kapcsolatokat az általuk kiválasztott partnerekkel, ezzel biztosítva a közös sikerhez vezető eredményes együttműködést.

Díjazásunk

  • 1 és 2 fázis – általában 50% előleg fizetése és 50% a dokumentáció átadása előtt.
  • 2. fázis– értékesítési jutalék rendszer.

FONTOS KIEMELNÜNK – a konkrét termékek/szolgáltatások forgalomba hozatali engedélyek díjai (ha vannak) és a marketing anyagok fordítása külön ajánlatokban szerepelnek.

Ajánlatkérés

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Copyright @ 2023 Himex Kft. All Rights Reserved. | Web: Hedi webdesign